Іржа підрамника це погано

Іржа підрамника це погано



ЧОМУ НА АВТО З'ЯВЛЯЄТЬСЯ ІРЖИНА І ЯК ВІД НЕЇ ПОЗБУТИСЯ



Коли автовласник виявляє свіжу іржу на кузові своєї машини саме навесні, досить поширена.
Справа в тому, що протягом усього зимового сезону зовнішні поверхні машини купалися у ванні з агресивних хімічних реагентів.
І вся ця отруйна гидота проникла у всі можливі щілини, зазори, а також тріщини в лакофарбовому покритті.
Але взимку температура на вулиці тримається переважно у негативному діапазоні.
У таких умовах, як відомо, хімічні реакції, в ході яких відбувається корозійне пошкодження металу кузова, щонайменше утруднені.
Монообмінні процеси активно йдуть у водних розчинах, а якщо вода перетворюється на лід, то і корозія практично завмирає.
Але з приходом весняного тепла вода знову набуває рідкого стану і хімія починає «жерти залізо».
Тому навесні найчастіше і виявляються осередки корозії на кузовах Авто.
Далі слід розглянути її причини появи навіть майже на нових машинах.
Насамперед варто згадати випадок неякісного ремонту, адже навіть новенькі машини потрапляють в аварії.
Потім їх власники по-швидкому позбавляються їх, попередньо «підшаманивши» зовнішній вигляд авто в якомусь сумнівному сервісі.
А у власника, що ні про що не підозрює, потім по весні очі на лоб полізуть побачивши крило або капота, що покрилося іржавими плямами.
Такий сюрприз, до речі, може статися і з першим власником машини.



Ще один варіант появи іржі по кузову пов'язаний з неякісним фарбуванням на заводі, щоправда, цим зараз якщо і страждають, то лише деякі «китайці»
Кузови інших іномарок на російському ринку, як правило, такою поведінкою не грішать.
Інша річ, коли руді патьоки на фарбі свіжої машини з'являються з-під молдингів, шильдиків та інших декоративних елементів кузова.
Справа в тому, що ці красиві пластмаси часом кріпляться в спеціально передбачені отвори в дверях, багажниках та інших деталях корпусу авто.
Трапляється так, що через технологічний «косяк» при встановленні декоративного елемента на належне йому місце трохи порушується цілісність лакофарбового покриття (ЛКП) в такій дірочці. І все — іржавий підтік з-під нього після зими гарантований.



Ще одна причина «весняної іржі» на новій машині пов'язана не з чиїмись підступами або головотяпством, а з характером експлуатації конкретної машини. іржі на передній частині капота, крилах та порогах. Для боротьби з льодом використовують не тільки хімічні реагенти, але і пісок.



Це тільки здається, що сколи на кузові від твердої і важкої всячини, що летить з-під коліс, — виключно літня напасть. як протигололедний засіб.



Взимку відколи навіть якщо й відносно рідкісне, але більш небезпечне явище, оскільки в цей час дороги поливають протиголодними розчинами солей, які швидко створюють осередки корозії в місцях пошкодження лакофарбового покриття. Тому, виявивши шкіл узимку, слід негайно його ліквідувати.



Можна, звичайно, побачивши новий скол на капоті, крилі або двері, негайно оправити машину на перефарбування в автосервіс, але ми зовсім не бачимо сенсу перефарбовувати деталь, коли можна зробити це локально, тобто часткове забарвлення фрагмента (всю деталь не фарбуємо, щоб вся деталь залишалася у заводському фарбуванні).
Дізнатись вартість локального ремонту
Якщо наш блог корисний для Вас, ставте (мені подобатися) і ми обов'язково будемо ввести його для Вас



Наша сторінка на DRIVE2:



Підрамник: пристрій та його роль в автомобілі



У Росії давно було дві основні біди: дурні і дороги. На жаль, і сьогодні водіям часто доводиться їздити такими місцевостями, які дорогу нагадують лише віддалено. І ось, коли автомобіль приземляється, перестрибнувши через чергові вибоїни, може виникнути побоювання, чи ціла роздавальна коробка? Однак, якщо встановлений підрамник, можна не переживати за роздатку. Адже підрамник надійно її захищає, беручи на себе всі негативні дії.



Підрамник виконує кілька функцій. Насамперед підрамник та опора підвісок, яка встановлюється в передній частині машини, захищає силовий агрегат від ударів знизу.



Підрамник може встановлюватися на раму, а безрамних автомобілях може встановлюватися окремо, частково виконуючи функції рами. У деяких автомобілях може не виявитися ні рами, ні підрамника, тоді підсилюючими елементами конструкції виступатимуть лонжерони.



Саме до підрамника, а не до кузова, кріпляться важелі підвіски, штанги стабілізатора поперечної стійкості, опора двигуна та кермового механізму. Крім того, підрамник з'єднує між собою елементи підвіски.



Завдяки установці підрамника, кузов стає жорсткішим, отже зменшується його резонанс і вібрація. Отже і рівень шуму в салоні знижується.



За допомогою підрамника покращується стійкість та керованість автомобіля.



У зо-е роки автовиробники у Європі постали перед питанням, як збільшити жорсткість рами на кручення. Адже саме в цей період велику увагу стали приділяти керованості автомобіля. Рамні конструкції, за всіх плюсів, не давали бажаного результату. Саме тоді з'являються перші автомобілі з кузовом, що несе. Але, якщо в нинішніх кузовних автомобілях, навантаження приймає на себе кузов, то в перших знизу кузов зміцнювали підрамники (приварені або притягнуті до кузова болтами). По суті, вони замінили собою раму. Особливо актуально це було для спортсменів, адже їхні автомобілі мають бути максимально легкими. Саме тому перші підрамники з'явилися у спортивних машинах.



У цей же період Chrysler Corporation перейшли на кузови з довгим окремим підрамником у передній частині, прикріпленим до кузова через товсті гумові прокладки (сайлентблоки).



А ось у 60-ті роки стали вже з'являтися автомобілі з кузовом, що несе, в яких навантаження сприймалися внутрішньою обшивкою кузова ( підлогою і бризковиками крил). Підрамник став не обов'язковою, а додатковою конструкцією.



По відношенню до сучасного кузова термін «підрамник» означає не несучий елемент конструкції, а тільки прикріплений знизу до кузова полегшений каркас, до якого кріпляться деталі передньої та задньої підвіски, двигуна, трансмісії (для зручності конвеєрної збірки).



Найчастіше підрамник є звареною конструкцією з алюмінієвих елементів (проте, може з'єднуватися за допомогою болтів). Автомобіль може бути як із підрамниками, так і без них. Підрамників може бути три (передній, середній та задній), два (передній та задній) або один.



Прикріплюється підрамник до лонжеронів по-різному: сайлентблоки (дві металеві втулки, між якими гумова прокладка), чотирма шпильками з гайками, а також болтами.



Середній підрамник утримує роздатку, чим захищає її, а заразом зменшує гуркіт (іноді його називають підрамник роздавальної коробки). Знаходиться під днищем кузова.



Задній утримує редуктор заднього моста або рейку, що підрулює.



Є підрамники з додатковою опорою двигуна, що покращує підвіску двигуна.



Зустрічається безліч різних конструкцій підрамників. Вони можуть бути квадратними, хрестоподібними, Н-подібного типу, зі зміщеними та вигнутими трубами тощо.



Переваги використання підрамників:



- Відіграє роль додаткової розпірки (посилення) лонжеронів



— Роздавальна коробка не підвішується до кузова на чотирьох болтах, а встановлюється на жорстку основу підрамника, який у свою чергу кріпиться до лонжеронів. Це значно зміцнює конструкцію та знижує рівень шуму та вібрацій, які передаються кузову.



— Захист картера роздатки та проміжного валу від різних ударів.



- самостійно приварений або прикручений до кузова підрамник може погіршити пасивну безпеку, неможливо спрогнозувати, як він поведеться в момент ДТП (наявність незмінного елемента посилює наслідки аварій)



— У центральній частині кузова десь на 2см зменшується кліренс (просвіт між опорною поверхнею та найнижчою частиною авто).



Авто спільнота 1mobi.net



Коментарі 19



Увійдіть або зареєструйтесь, щоб писати коментарі, ставити запитання та брати участь в обговоренні.



Цікаво, а якщо з'єднати два підрамники лонжеронного авто жорстко, металом, зрозуміло з рами іншого авто, цей авто можна вважати рамним, і чи потягне це за собою набагато потужніше конструкцію самого авто? Іншими словами, як, і чи реально, зробити з лонжеронного авто рамний. Може є ресурс де таке робили, або як правильно загуглити цю інфу?



Прочитав. Ну нафіга копіпастить те чого немає). Один пише, інший підхопить і все — помчала.



У своєму блозі я розміщую інформацію, корисну особисто мені. можете не читати та не коментувати.



Чи є приклади рамних автомобілів з підрамником? Саме рама+підрамник.



Не здавався глибше в подробиці, просто скинув інфу для ЛікБезу



Чи є приклади рамних автомобілів з підрамником? Саме рама+підрамник.



А чи є потреба у конструкції типу рама+підрамник?
А ось кузов + підрамник, що несе, — хороша конструкція для паркетників.



Чому для паркетників? Таке, наприклад, у мерседес GL



ну по суті це паркетник:) позашляховик відрізняється від паркетника високою геометричною прохідністю, і наявністю позашляхового арсеналу. частина ГЛ не має низького рівня, блокувань аналогічно — тільки імітації, а на вільних мостах далеко не поїдеш. та й у принципі, з його звисами та гарним обважуванням не тягне лізти в гівни =(



Ну, давайте спокійно у всьому розберемося.
Ви пишіть: "...позашляховик відрізняється від паркетника високою прохідністю геометричною, та наявністю позашляхового арсеналу"



Ну так це ви якраз GL і описали. Мало того, що GL має "справжній" постійний повний привід, а не як у паркетників, ПСЕВДО, який в умовах навантаження працює до 30-45 секунд, а потім відключається від перегріву, так ще у GL, є можливість збільшення кліренсу за рахунок пневмо підвіски додатково на 15 см. А реалізація блокувань "піддормаживанием" - фірмова 4матик, реалізована, найкраще, можна сказати у світі… Можна знайти в інеті тести, як GL легко проходить всі види вивішування, як на одне, так і на два колеса… Має в арсеналі в базі знижку та допомогу у спуску.
Але і це ще не все, якщо хтось зібрався використовувати GL у важких позашляхових умовах більшу частину його експлуатації, то купується більш "бойова" модифікація GL з пакетом off-road, і тоді до всього перерахованого вище арсеналу, за рахунок якого GL і так вже є серйозним позашляховиком, додаються всі блокування, які замінять "підгальмовування" і сикономчт колодки, якщо ви будете на ньому по бруду їздити цілодобово)))



"У частини GL немає нижчого". Вибачте, ось видно що ви не дуже добре знаєте GL, у частини GL, без пакета offroad, є режим, не брешу як він точно називається, на кшталт: допомога в підйомі, при якому коробка переходить якраз в режим, який, крім всього іншого, порівняємо з "знижкою".



Щодо "імітації" я вже писав. Ви тут також трохи (а може і дуже багато) помиляєтесь. Імітація повного приводу - це повний привід, що підключається в певні моменти.Такий "повний привід" не призначений для тривалого використання і як я писав вище працює під навантаженням МАКСИМУМ хвилину! Далі перегрів та відключення, поки не охолоне. У GL абсолютно чесний, справжній повний привід.
Щодо "зважень" та "обважування". Як я писав вище, по-перше GL, досить високо піднімається, до речі, що йому за паспортом дозволить долати броди до 90см глибиною, по-друге якщо ви подивіться ролики на ютубі, ви побачите, як GL, справляється з такими перешкодами, що соромно говорити про якісь " звиси " .



Давайте підіб'ємо підсумки:
Говорити що GL "паркетник", може тільки дуже далека людина, вибачте за правду. Те, що загалом це дуже дорога машина, і мало хто на ній гаситиме цілими днями по бруду — це вірно. Для цього збираються підготовлені машини. Але наприклад помандрувати, проїхати в важкодоступних місцях, в горах зі складними підйомами, по розбитих брудом дорогах, з глибокими калюжами та колією, де помре будь-який паркетник за 60 секунд… Безсумнівно GL яскравий представник саме позашляховиків



P.S.

Подивіться ось це посилання хоча б, тут є і про "звиси" та про "геометричну прохідність". Сподіваюся ви після цього не обзиватиметеся на GL - паркетником))). Удачі, і сподіваюся без образ.



незгодний щодо підключається. передок, що підключається, дає бонусом міжосьовий блок, і це відчутна перевага
ну а в цілому - я свою поточну та минулу машини не вважаю позашляховиками. але при цьому у знайомого рекстон із ліфтом близько 12 см, на величезних мудах, із двома блоками. це позашляховик. одна й та сама машина може бути як позашляховиком, так і немає залежно від обважування та інших доробок. Однак у стоку позашляховиків мало тепер, т.к. немає потреби



Ну, ви можете погоджуватися чи ні, це ваше право.Але вважати привід, що підключається, який в умовах оффроаду перегрівається за хвилину перевагою ... Можливо це перевага паркетника для міста, де постійно повний привід не потрібен, але вже точно не в оффроаді, про який взагалі і велася дискусія.



ну, так то повний, що підключається, стоїть на таких машинах як 70 крузак, старий патрол (теж цінується за прохідність і надійність, форд рейнджер, сузукі джиммі. Просто підключається привід різний, якщо там муфточка як на рено - то так, це смішно, а якщо там повноцінна роздатка, і відключення приводу потрібне для зменшення витрати — то це компроміс, що не впливає на прохідність, тому що коли треба - крутиться все що треба.
по ренджу та ауді — ваше право, але вони їдуть і їдуть добре. це, по суті, люкс бренди із претензією на швидкість у паркетниках, у мерседеса таких претензій у рази менше. я не кажу що мерс гірший, я в майбутньому хочу його купити, але тільки цла, якщо нагромаджу і тоді ще залишаться бензинові машини)))))



Ну може на крузаку 70 повний привід так і вмикався. Але до чого тут це? Ми ж говорили про паркетники. Якщо сучасні паркетники мають такий "просунутий" фуллтайм, то я про таких не чув.



"Ренджі їдуть". Це в якому значенні? За асфальтом? Чи до першого сто? А мерс, що не їде? Не зовсім зрозуміла заява. Якщо ви про оффроад, то я переглянув сотні роликів на цю тему, може навіть тисячу;) Жодної переваги ренджів перед іншими позашляховиками немає. Швидше одні недоліки. Як правило, на офроаді факторів кілька - надійність і підготовленість авто. Також майстерність водія. А ось прямий що б були місця де ренжі їдуть, а інші ні, такого ніколи не бачив, швидше майже завжди ренжі, як і аудіо далеко не найкращі результати показують.Якщо знайдете ролик, що доводить протилежне - із задоволенням подивлюся.
Помітно найкращі результати як правило в офроаді (якщо йдеться про не підготовлені машини) показують крузаки ... але рендж, майже завжди смішний в таких роликах.



P.S.
До речі у того ж джиммі, наскільки я знаю, при підключенні переднього моста, є відразу обмеження, типу не їздити асфальтом і не вище 60 км на годину ... Таке ж начебто було і на старих мітсубісі пейджеро (але не точно). Коротше сумнівні переваги такого "повного приводу, що підключається", хіба що якщо не вилазити з бруду.
А тепер порівняйте це все з повним приводом у GL. Ми ж із цього почали? Ви все ще вважаєте GL паркетником?) До речі, знайшли рівень на скільки піднімається GL?)



Знайшов, стрибає на 9 см знизу вгору, але ще трохи залежить від року випуску)
Щодо пар тайму - так, по асфальту не можна на ньому, і швидкість (але 60 це зовсім мало, зазвичай від 90 починається). Фішка в іншому, пар тацм дає можливість дешевого блокування диференціала, це перевага на позашляховику.
А те, що паркетник у стоку — все ще так вважаю, він не призначений для цього. Крузаки — їх роблять для цього, від частини, там ззаду мости, це багато дає. Ауді має кращий повний привід, він передає момент і розподіляє його майже ідеально, тому там і показники вищі. Аналогічно ще частина вагів.
А мб робить асфальтні машини, їм воно просто не потрібне. Те, що він може проїхати у важких умовах - загалом так, як і будь-який повнопривідний авто з хорошим мотором і просвітом, але позашляховиком його це не робить, тому що. Є багато інших моментів. До речі, у машин з пар таймом менше радіус розвороту, що підвищує маневреність, а це великий плюс



Висота дорожнього просвіту для інших установок змінюється порівняно з дорожнім просвітом для руху автострадою (Highway) таким чином:



+ 90 мм - при висоті дорожнього просвіту "оффроуд-3",



+ 60 мм - при висоті дорожнього просвіту "оффроуд-2",



+ 30 мм - при рівні дорожнього просвіту "оффроуд-1",



+/-0 мм - при дорожньому просвіті для руху по автостраді (Highway),



-15 мм – при дорожньому просвіті для високошвидкісного руху (Highspeed).



Так, не 15, а 9 див. Тут помилочка. Але загалом хід підвіски майже 11см.



Щодо 60 км у джиммі - це власник писав, що прочитав таке в паспорті і не знає, чи дотримуватись цих рекомендацій.



А щодо "кращого розподілу моменту" у ауді, можна докладніше?))) Не хочу вас ображати, але ви схоже уявлення не маєте як перерозподіляється момент, особливо на позашляховик… Якщо помиляюся, то приємно здивований. Відразу перевірка на цю тему, якщо машина їде на вільних диференціаціях, а міжосьовий диф розподіляє момент за замовчуванням 50 на 50, і в якийсь момент вивісилося заднє праве колесо. Як розподілиться момент по всіх колесах. І це ж завдання, але включене міжосьове блокування.



Ви непослідовні… То позашляховиком робило машину прохідність та наявність відповідного арсеналу, коли ж цього у Gl виявилося надміру, тепер уже щось інше… Жодного аргументу проти не почув, крім того, що на ньому "не полізуть у бруд". Це по вашому і робить з GL, великої машини з несучим кузовом, посиленою підрамником, зі справжнім повним фуллтайм приводом, підвіскою, що змінює кліринс на 9 см, задньою і міжосьовою блокуваннями, знижкою - паркетником?))))
Чи не час визнати, що помилилися і сказати, що перпуталі мазду-сх 5 з мерседес GL, коли назвали його паркетником?)))



За завданням - при повному приводі момент піде на одне колесо, а з осьової - на вільне 50 і на іншу вісь 50. У цьому і фішка блоку. Про гол - я перечитав специфікацію останньої моделі, визнаю - помилився. У нього і міжосьовий є, і задній. Це потужно звичайно, був не правий:) про Ауді - подивіться систему роботи торсен, зрозумієте все, вона божественна:)
За різницею машини з повним і моноприводом, але без блокування – моно потрібно вивісити колесо на провідній осі, а з повним – на будь-який. А з міжосьової - як ви сказали, буде 50-50



Ну, давайте спокійно у всьому розберемося.
Ви пишіть: "...позашляховик відрізняється від паркетника високою прохідністю геометричною, та наявністю позашляхового арсеналу"



Ну так це ви якраз GL і описали. Мало того, що GL має "справжній" постійний повний привід, а не як у паркетників, ПСЕВДО, який в умовах навантаження працює до 30-45 секунд, а потім відключається від перегріву, так ще у GL, є можливість збільшення кліренсу за рахунок пневмо підвіски додатково на 15 див. А реалізація блокувань "піддормаживанием" - фірмова 4матик, реалізована, найкраще, можна сказати у світі ... Можна знайти в інтернеті тести, як GL легко проходить всі види вивішування, як на одне, так і на два колеса ... Має в арсеналі в базі знижку та допомога у спуску.
Але і це ще не все, якщо хтось зібрався використовувати GL у важких позашляхових умовах більшу частину його експлуатації, то купується більш "бойова" модифікація GL з пакетом off-road, і тоді до всього перерахованого вище арсеналу, за рахунок якого GL і так вже є серйозним позашляховиком, додаються всі блокування, які замінять "підгальмовування" і сикономчт колодки, якщо ви будете на ньому по бруду їздити цілодобово)))



"У частини GL немає нижчого". Вибачте, ось видно що ви не дуже добре знаєте GL, у частини GL, без пакета offroad, є режим, не брешу як він точно називається, на кшталт: допомога в підйомі, при якому коробка переходить якраз в режим, який, крім всього іншого, порівняємо з "знижкою".



Щодо "імітації" я вже писав. Ви тут також трохи (а може і дуже багато) помиляєтесь. Імітація повного приводу - це повний привід, що підключається в певні моменти. Такий "повний привід" не призначений для тривалого використання і як я писав вище працює під навантаженням МАКСИМУМ хвилину! Далі перегрів та відключення, поки не охолоне. У GL абсолютно чесний, справжній повний привід.
Щодо "зважень" та "обважування". Як я писав вище, по-перше GL, досить високо піднімається, до речі, що йому за паспортом дозволить долати броди до 90см глибиною, по-друге якщо ви подивіться ролики на ютубі, ви побачите, як GL, справляється з такими перешкодами, що соромно говорити про якісь " звиси " .



Давайте підіб'ємо підсумки:
Говорити що GL "паркетник", може тільки дуже далека людина, вибачте за правду. Те, що загалом це дуже дорога машина, і мало хто на ній гаситиме цілими днями по бруду — це вірно. Для цього збираються підготовлені машини.Але наприклад помандрувати, проїхати в важкодоступних місцях, в горах зі складними підйомами, по розбитих брудом дорогах, з глибокими калюжами та колією, де помре будь-який паркетник за 60 секунд… Безсумнівно GL яскравий представник саме позашляховиків



P.S.

Подивіться ось це посилання хоча б, тут є і про "звиси" та про "геометричну прохідність". Сподіваюся ви після цього не обзиватиметеся на GL - паркетником))). Удачі, і сподіваюся без образ.



порівняємо, і знижуючий ряд - різне небагато.
за допомогою доробок можна зробити будь-яку машину позашляховиком, питання суто гаманця в наш час. я говорю про стандартну машину, на якій їздить більша частина їх власників.
з імітації блокувань — найкраще себе показують ренджі та ауді, потім уже мерседес, хоча не заперечуватиму — працюють шикарно. Підняття кліренсу на 15 см — не вірю, зараз шукаю специфікацію, може 15 см діапазону — так, але 15 см підняття з базового в 20 см - це 35 см, а це вже вивіс коліс на багатоважеля, тому так бути не може.

Схожі записи